<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />
تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 14:18 | نویسنده : mamad

 

بنزما: برای من، رونالدو بهترین است

 

 

 

کریم بنزما اذعان کرد که از برابری کردن با رکورد گلزنی رونالدو در رئال مادرید هیجان زده شده است. بنزما در جریان پیروزی 4 - 2 مقابل ویارئال 2 گل به ثمر رساند تا 104مین گلش با پیراهن رئال مادرید را ثبت کند.

 

ملی پوش سابق برزیلی این تعداد گل را در 177 مسابقه ثبت کرده بود، در حالی که بنزما برای رسیدن به این رکورد 215 بار به میدان رفت، اما ملی پوش فرانسوی نگران نیست و به بازی های بیشتری نیاز دارد.

 

 

 

او به خبرنگاران گفت: "خیلی خوشحالم که به این سطح رسیده ام. برای من، رونالدو بهترین است."

 

 

 

بنزما افزود که بیشتر به جمع آوری امتیازات با رئال مادرید اهمیت می دهد تا ثبت رکورد های شخصی:

 

 

 

"گلزنی سخت است اما من کمک هم تیمی هایم را دارم، بنابراین از این لحظات که گلزنی کرده ام لذت می برم. اما مهمترین مسئله پیروزی در بازی هاست. می بینم که تیم خوبی داریم و آماده ایم تا به همین صورت ادامه دهیم و مادرید همیشه یکی از مدعیان است. ما باید به همین شکل عمل کنیم تا جایگاهمان را محکم کنیم."

 

 

 

خسه نیز یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند، و بنزما به تمجید از این هم تیمی جوان پرداخت:

 

 

 

"او در فرم خوبی است. او بازیکنی است که من واقعاً دوستش دارم. خسه جوان است اما بازیکن خوبی است. تیم خوبی داریم که مهاجمان فوق العاده ای دارد و این برای همه خوب است."

 

 

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1389310619951.jpg

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: